پلاسمای غنی شده پلاکتی (PRP V-Shot) برای بازسازی واژن

می‌خندید، سرفه می‌کنید یا می‌پرید و مقداری ادرار نشت می‌کند! با اضطرار برای تمیز کردن خود به سرویس بهداشتی می‌روید. رابطه جنسی دردناک می‌شود و کم کم از آن دوری می‌کنید. مدام به عفونت واژن مبتلا می‌شوید و نمی‌دانید چرا. یا حس می‌کنید که میل جنسی شما کم می‌شود.

اگر هریک از این‌ها برایتان آشنا است، شما از درمانی بنام V-Shot واژن یا پلاسمای غنی شده پلاکتی (PRP V-Shot) می‌توانید بهره‌مند شوید. یک درمان ساده و سرپایی در مطب، غیر جراحی و کم تهاجمی که از قدرت ترمیم بدن خودتان برای تجدید حیات و بازسازی دیواره واژن، آلت تناسلی و لابیا استفاده می‌کند.

لطفا ادامه متن را بخوانید تا بفهمید پلاسمای غنی شده پلاکتی چگونه به شما احساس دوران جوانیتان را در لحظات صمیمی و غیر آن می‌دهد!

V-Shot جوانسازی واژن | دکتر مهری مهراد - متخصص اورولوژی

چرا بازسازی و جوانسازی واژن نیاز است؟

مطالعات نشان داده‌اند تقریبا ۴۰٪ زنان از اختلال عملکرد و ناتوانی جنسی رنج می‌برند و تا ۵۰٪ زنان درجاتی از بی‌اختیاری ادرار دارند. این مشکلات در زنان نزدیک به یائسگی یا زنان یائسه رایج است. این اتفاقات در اثر تغییرات فیزیکی دستگاه تناسلی و واژن رخ می‌دهند مانند التهاب، خشکی واژن و نازک شدگی دیواره واژن. در مجموع، این اتفاقات آتروفی واژن نام می‌گیرند و با سطوح پایین استروژن در بدن پس از یائسگی، پیشرفت می‌کنند.

آتروفی واژن می‌تواند باعث درد هنگام رابطه جنسی و علائم ادراری محدود‌کننده سبک زندگی شود و نتیجتا بر کیفیت کلی زندگی شما اثر بگذارد.

درمان‌های بازسازی واژن می‌توانند برخی از این تغییرات را بازگردانند و شما را از این علائم آزاردهنده برهاند.

پلاسمای غنی شده پلاکتی (PRP V-Shot) چیست؟

فرایند V-Shot یک راه علمی برای افزایش سلامت جنسی است و برخی از علائمی که زنان بعد از یائسگی تجربه می‌کنند را درمان می‌کند. یک درمان ساده در مطب، امن و ۳۰ دقیقه‌ای است که از درمان نوآورانه PRP (پلاسمای غنی شده پلاکتی) استفاده می‌کند.

PRP از خون خودتان با جداسازی بخشی از پلاسما که مملو از پلاکت است، تهیه می‌شود. این یک بخش از خون شما است که حاوی غلظت بالای پروتئین‌ها و فاکتورهای رشد است.

وقتی PRP به ناحیه واژینال تزریق شد ترمیم بافت واژن را تحریک می‌کند. درمان PRP واژن با یک V-Shot می‌تواند به بهبود علائم کمک کند مانند دیسپارونی (درد هنگام رابطه جنسی)، خشکی واژن، عفونت‌های مکرر واژن و بی اختیاری ادراری. زنانی که V-Shot داشته‌اند پیشرفت چشمگیری را در اشتیاق جنسی، تحریک، حساسیت و توانایی رسیدن به ارگاسم اعلام کرده‌اند.

V-Shot جوانسازی واژن | دکتر مهری مهراد - متخصص اورولوژی

آیا V-Shot واژن را تنگ می‌کند؟ آیا V-Shot برای بی‌اختیاری ادرار استفاده می‌شود؟

PRP غلظت بالایی از پروتئین‌ها و فاکتورهای رشدی را در بر دارد که آسیب سلول‌ها را ترمیم می‌کند و جریان خون ناحیه واژینال را افزایش می‌دهد. نتیجه، پوست سالم‌تر، نرم‌تر و حساس‌تر با دهانه تنگ‌‌تر واژن خواهد بود. V-Shot همچنین لیبیدو (میل جنسی) را بهبود می‌بخشد، لوبریکانت‌های طبیعی بدن را افزایش می‌دهد، کلیتوریس را حساس‌تر می‌کند و نتیجتا باعث می‌شود یک زن بتواند ارگاسم‌های قوی و مکرر داشته باشد. به عبارت دیگر، می‌تواند رابطه جنسی را دوباره به یک تجربه لذت‌بخش پس از یائسگی تبدیل کند.

ورای سلامت جنسی، V-Shot در بدست آوردن دوباره کنترل ادرار زنان کمک می‌کند. می‌تواند بی‌ختیاری ادرار در اثر مثانه بیش‌فعال (نوروژنیک) یا بی‌اختیاری ادرار استرسی (یکی از انواع بی‌اختیاری ادرار) که هردو در اثر افت سطح استروژن در زنان یائسه اتفاق می‌افتد، را درمان کند.

بازسازی واژینال همچنین به زنانی که در اثر زایمان، دچار کاهش لذت جنسی می‌شوند، سود می‌رساند.

V-Shot کجای واژن تزریق می‌شود؟

پلاسمای غنی شده پلاکتی به لابیا، کلیتوریس و نقطه G تزریق می‌شود. ریسک بسیار کمی برای واکنش آلرژیک یا ابتلا به یک بیماری واگیردار وجود دارد، زیرا PRP از خون خودتان گرفته شده است.

V-Shot واژن چه حسی دارد؟ آیا دردناک است؟

قبل از تزریق PRP آن منطقه، با بی‌حس کننده‌های موضعی بی‌حس می‌شود (پماد بی‌حس کننده). این از سختی تزریق می‌کاهد پس V-Shot برای بیماران ما قابل تحمل است. بیشتر بیماران سختی کمی را اعلام می‌کنند که تزریق مثل حس گرما همراه مقدار کوچکی نیشگون یا سوزش احساس می‌شود.

مدت اثر V-Shot واژن چقدر است؟

هر شخصی به V-Shot متفاوت پاسخ می‌دهد.برخی زنان بهبود می‌گویند فوری در علائم خود پیدا کرده‌اند. اما در اکثر زنان برای برای فاکتورهای رشد درون PRP ، حدود دو هفته زمان می‌برد تا عمل کنند. بیشترین تاثیر V-Shot معمولا در ماه سوم و چهارم دیده می‌شود؛ وقتی است که PRP  زمان برای ترمیم بافت‌های واژن دارد.

V-Shot جوانسازی واژن | دکتر مهری مهراد - متخصص اورولوژی

آیا V-Shot دائمی است؟ هر چند وقت یکبار باید V-Shot تزریق کنیم؟

تزریق O-Shot ماندگاری طولانی دارد ولی دائمی نیست. در بعضی زنان، مزایا درمان تا سه سال می‌تواند باقی بماند. بطور میانگین نیاز است زنان هر ۱۸ماه برای تکرار O-Shot مراجعه کنند.

عوارض V-Shot چیست؟

عوارض یا مشکلات شدید از V-Shot گزارش نشده است. ممکن است تورم خفیف، ناراحتی یا لکه گذاری بعد از بازسازی واژینال خود داشته باشید. این علائم معمولا ۱ تا ۳ روز برطرف می‌شوند. توجه کنید که اگر عفونت یا التهاب فعالی داشته باشید V-Shot استفاده نمی‌شود.

دوران ریکاوری چگونه است؟ آیا می‌توانم پس از تزریق ورزش کنم؟

V-Shot یک فرایند کم تهاجمی بدون وقفه است. می‌تواند تمام فعالت‌های خود را ادامه دهید. توصیه می‌کنیم تا ۲۴ ساعت از رابطه جنسی خودداری کنید.

V-Shot یا لیزر واژینال؛ کدام برایم مناسب است؟

به‌غیر از PRP V-Shot روش‌های رایج دیگر بازسازی واژینال شامل FemTouch، لیزر مونالیزا و ThermiVA می‌شود. این درمان‌ها شامل استفاده از لیزر ضعیف یا رادیوفریکوئنسی بر بافت‌های واژن می‌شود. این‌ها، روش‌هایی بر اساس انرژی هستند که گاها آسیب میکروسکوپیک به دیواره واژن می‌زنند که بدن را برای تولید و ترمیم دوباره آن منطقه تحریک می‌کند.

عوامل متعددی وجود دارد که درمان مناسب شما را مشخص می‌کند شامل سبک زندگی و علائم شما.

اگر می‌خواهید با جزئیات بیشتردرباره گزینه‌های درمانی برای‌ بازسازی کم تهاجمی واژینال بحث کنید در کلینیک اورولوژی مهراد یک درخواست مشاوره ثبت کنید. ما به شما یک ارزیابی رایگان ارائه می‌دهیم که آیا PRP V-Shot برایتان مفید است یا روش‌های دیگر؟ امروز با ما تماس بگیرید (02122023225) و ما از پاسخ به سوالات شما درباره V-Shot و سایر گزینه‌های درمانی برای جوانسازی بازسازی واژینال خوشحال خواهیم شد.