عملکرد لیزر مونالیزا در جوانسازی واژن

لیزر مونا لیزا یک روش درمانی مؤثر جهت تحریک برای ترمیم طبیعی بافت واژن است. این روش با ایجاد کمترین درد و ناراحتی، تقریباً برای همه خانم ها مناسب است. یکی از دلایلی که موجب شده این روش در بین خانم ها محبوب شود، این است که روش لیزر مونالیزا تاچ یک روش بسیار ارزان، بدون برش، کم تهاجمی و راحت می باشد.

لیزر مونالیزا چیست؟

لیزر مونالیزا انقلابی نوین در حوزه درمان و جوانسازی دستگاه تناسلی و واژن خانم ها می باشد که گاز CO2 را از طریق پروب های مخصوصی به دیواره های واژن اعمال می کند. این دستگاه با ایمنی، دقت و سرعت بسیار بالایی که دارد موجب اثرگذاری مستقیم بر بافت های دیواره واژن و مخاط غشایی آن، آنها را وادار به تولید کلاژن و الاستین می کند. این با ترشح این دو ماده رطوبت بافت واژن از حالت خشکی خارج شده و به دلیل افزایش رطوبت این ناحیه، حس شادابی و جوانی سلول های داخلی واژن باز می گردد.

در طی انجام لیزر مونالیزا تاچ چه اتفاقی می افتد؟

این عمل به راحتی در مطب قابل انجام است و نیازی به بیهوشی ندارد. برای انجام این کار یک پروبی شبیه به پروب سونوگرافی وارد مهبل می شود و در جهت حرکت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت به صورت چرخشی توسط پزشک متخصص حرکت داده می شود. طی روند درمان با لیزر مونالیزا تاچ انرژی ملایمی به بافت های دیواره واژن القا می شود و آن را تحریک می کند. اما باید توجه داشت که این روش با حداقل میزان تهاجم است و انجام کمتر از ۲۰ دقیقه طول می کشد.

درمان لیزر مونالیزا تاچ برای چه کسانی مفید است؟

برای افرادی که کاندید مناسب درمان لیزر مونالیزا تاچ می باشند گزینه های درمانی با لیزر واژن می تواند بسیار مفید باشد. اما بیماران باید متغیر بودن نتایج را درک کرده و به یک سری از اقدامات درمانی متعهد شوند.

آیا درمان با لیزر مونالیزا تاچ دردناک است؟

از آنجایی که این روش کاملا غیرتهاجمی است، جز روش هایی محسوب می شود که تقریبا بدون درد و عارضه می باشد. اگر چه ممکن است هنگام وارد شدن پروب داخل کانال واژن کمی احساس خشکی و ناراحتی حس شود اما قابل ذکر است که این حس زودگذر و موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد. باید توجه داشت که پوست ناحیه لابیاها بسیار حساس است اما مدت زمان بهبودی بسیار سریع انجام می شود.

لیزر مونالیزا تاچ دارای اثر جوانسازی ناحیه تناسلی است. به این دلیل است که لیزرها ممکن است در درمان، درجه ای از قدرت بافت و عملکرد طبیعی را به کانال واژن بازگردانند. این به نوبه خود می تواند زندگی جنسی یک خانم را را بهبود بخشد.