نعوظ و اختلال نعوظ چیست؟

با تحریک جنسی عروق و رگ های آلت گشاد شده و پرخون می شوند تا آلت به اندازه و سفتی مورد نظر برسد (نعوظ) ، همچنین این پر خونی باید تا اتمام عمل جنسی ماندگار باشد .
اختلال نعوذ (Erectile Dysfunction) ناتوانی در رسیدن به نعوظ یا حفظ آن تعریف می شود.

تشخیص و درمان اختلالات نعوظ

کجی آلت تناسلی

به علت تشکیل پلاکتی سفت در بافت آلت موجب اختلال در نعوظ و بد شکلی آلت شده و عوارضی بدنبال دارد . این اختلالات رابطه زناشویی را دچار مشکل کرده و ممکن است باعث اختلالات روانی مانند افسردگی و اظطراب و حتی شکست روابط می شود.

اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی مردان دیابتی

بیماری دیابت با افزایش قند خون وایجاد نوروپاتی بر روی قسمت های مختلف بدن از جمله عروق در هر قسمتی عوارض خاص خود را دارد، آسیب عروقی در پوست و اندام ها باعث ریزش مو ،سردی دست وپا و تاخیر بهبود زخم ها می شود.آسیب عروق وعصبی در آلت تناسلی مردان مبتلابه دیابت ، باعت کاهش قدرت جنسی و عدم بدست آمدن سفتی آلت می شود
این گروه از بیماران معمولا به دلیل عوارض قلبی نمی توانند و نباید از دارو های سفت کننده آلت مانند سیلد نافیل استفاده کنندزیرا باعث سکته قلبی میشود.

 

دارو درمانی اختلال نعوظ و عوارض جانبی

در اختلال نعوظ داروهایی مانند ویاگرا، با گشاد کردن رگ ها به افرایش نعوظ از لحاظ سفتی آلت ومدت این سفتی تاثیر گذار است واما در بسیاری از افراد مخصوصا در مردان با مشکل قلبی و دیابت توصیه نمی شود و می تواند باعث مرگ شود. علایمی مانند آب ریزش بینی و چشم به همراه تنگی نفس ، خستگی ،درد کمر و قفسه سینه حتی در جوان تر ها نیز بسیار آزار دهنده است . این گروه از دارو ها باید نیم ساعت تا یک ساعت قبل از نزدیکی مصرف شوند و اگر زودتر یا دیر تر مصرف شود ،موثر نخواهد بود.متاسفانه بسیاری از دارو های بی کیفیت موجود در بازار، با عوارض بیشتری همراهند.
در کنار این موارد باید توجه داشت بسیاری از مردان تمایل ندارند مصرف قرص را شریک جنسی شان بفهمد واین موضوع را یک نقطه ضعف می دانند.

تشخیص و درمان اختلالات نعوظ

درمان با شاک ویو فوکوس اشتورز (شاک‌ویو تراپی) توسط پزشک متخصص، درمان قطعی ناتوانی جنسی است. این روش بدون درد و غیر جراحی می باشدو در ۴ تا ۶ جلسه درمانی اثرات خود را در افزایش استحکام، قطر و مدت سفت بودن را نشان می‌دهد.

مطالعات جدید بدون عارضه بودن این روش را ثابت کرده است. شاک ویو بدون جراحی و بدون استفاده از داروی بیهوشی در محیط ارام در مرکز اورولوژی مهراد شاک‌ویو توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.

شاک ویو درمانی بدون درد است و در ۶ جلسه با فواصل هفتگی انجام می‌گیرد. این روش مدرن درمانی، کاملا غیر تهاجمی بوده و هیچ‌گونه عارضه جانبی ندارد و اثرات درمانی در قوای جنسی و انزال دارد.

در این مرکز براساس بهترین استانداردها و با روش علمی ابتدا بیماران ناتوانی جنسی با شرح حال دقیق و معاینات و آزمایشات لازم، تشخیصی دقیق و درست داده می‌شوند وسپس کاندید درمان با شاک‌ویو – شاک‌ویو تراپی-  و یا PRP قرار می‌گیرند. ترکیب درمانی PRP/P-Shot با شاک‌ویو تراپی در مرکز ما بهترین درمان بیماران ناتوانی جنسی و مشکلات سایز و انزال می‌باشد.

مزایای شاک ویو در درمان اختلال نعوظ

این درمان قدرت نعوظ را بیشتر کرده و زمان آن را افزایش میدهد و قدرت جنسی را افزایش داده وحس جنسی را بهبود میدهد.شاک ویو درمانی برای آقایان مبتلا به دیابت نیز تا 70درصد موثر می باشد و از مصرف دارو فرد را بی نیاز میکند .و این روش در 550مرکز آمریکا انجام می پذیرد و مقالات متعددی اثر بخشی آن را تایید می کند.

  • افزایش توانایی نعوظ
  • بدون درد و سرپایی
  • بدون جراحی
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • ماندگاری بالا
  • بدون عوارض دارویی
  • مطابق استانداردهای علمی و بین‌المللی و مدرن‌ترین روش درمانی

شاک ویو تراپی و درمان اختلال نغوظ | کلینیک اورولوژی مهراد

وجود مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی در مرکز اورولوژی مهراد به بیمار و کادر درمانی کمک می‌کند تا در سریعترین زمان، فرایند تشخیص و درمان صورت پذیرد. كليه تجهيزات مورد نياز، از معتبرترين برندها و كمپانی‌ها در این مرکز مهیا شده تا در كمترين زمان، بهترين كيفيت ارائه خدمات به بيماران صورت پذيرد.