معرفی کامل مرکز اورولوژی مهراد

چرا مرکز اورولوژی مهراد؟

  1. در یک مکان، در یک زمان در مرکز اورولوژی مهراد بیمار با یکبار مراجعه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت کامل خدمات تشخیصی و درمانی سرپایی را دریافت خواهد کرد.
  2. مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی در مرکز اورولوژی مهراد، وجود جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی به بیمار و کادر درمانی کمک می‌کند تا در سریعترین زمان، فرایند تشخیص و درمان صورت پذیرد. كليه تجهيزات مورد نياز، از معتبرترين برندها و كمپانی‌ها در این مرکز مهیا شده تا در كمترين زمان، بهترين كيفيت ارائه خدمات به بيماران صورت پذيرد.
  3. کادر درمانی مجرب، با همکاری کادر درمانی پرستاری و بهیاری با کیفیت‌ترین سرویس به مراجعین محترم ارائه می‌گردد.
  4. خدمات متمایز و بین‌المللی، تجميع کلیه خدمات تشخیصی و درمانی به صورت متمرکز، و حضور کارکنان مسلط به زبان های خارجی،باعث تسهیل ارائه خدمات به اتباع خارجی گردیده است.
  5. این مرکز تنها مرکز درمانی خصوصی جامع ارولوژی در کل کشور است.
  6. موقعيت ممتاز جغرافيایی اين مركز موجب شده، مخاطبان بسياری، از چهره‌های سرشناس و افراد موفق در عرصه‌های مختلف هنری، تجاری و مديريتی، آن را برای دریافت خدمات مشاوره‌ای و درمانی برگزينند.
  7. از ديگر ويژگی‌های اين مركز مجهز بودن به سامانه EMR و پرونده سلامت الكترونيكی بيماران است كه محدوديت‌های زمان و مكان را كنار گذارده، بيماران و مخاطبان اين مركز در هر زمانی و از هر مكانی با پزشك خود در ارتباط بوده و ضمن دسترسي ۲۴ ساعته به پزشك و مشاوران سلامت اين مركز، از طريق CRM از امكان نوبت دهی، پرسش و پاسخ، مشاوره، نظرسنجی، مشاهده پرونده و پیگیری روند درمان برخوردار شده‌اند.

برخی از مزایای این مرکز:

  • كاهش هزينه‌های درمان
  • كاهش هزينه‌های اياب و ذهاب
  • كاهش مشقت همراهان بيمار
  • سهولت در فالوآپ و پيگيری درمان
  • اراتباط مستمر بين پزشك و بيمار تا حصول درمان
  • در دسترس بودن ۷/۲۴
  • در دسترس بودن در شرايط بحران

جهت دریافت نوبت از متخصصان مجموعه با ما در تماس باشید