چرا مرکز اورولوژی مهراد؟

در یک مکان، در یک زمان

در مطب اورولوژی دکتر مهری مهراد مهراد بیمار با یکبار مراجعه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت کامل خدمات تشخیصی و درمانی را دریافت خواهد کرد.

کلیه خدمات تشخیص و درمانی

در مطب اورولوژی دکتر مهری مهراد مفتخریم کلیه خدمات تشخیص و درمانی را به مراجعین عزیز با بالاترین سطح کیفی ارائه می‌کنیم و بیمار در یک روز به نتیجه خواهد رسید.

مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی

در مطب اورولوژی دکتر مهری مهراد وجود جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی به بیمار و کادر درمانی کمک می‌کند تا در سریعترین زمان فرایند تشخیص و درمان صورت پذیرد.

کادر درمانی مجرب

در مطب اورولوژی دکتر مهری مهراد با همکاری کادر درمانی پرستاری و بهیاری با کیفیت‌ترین سرویس به مراجعین محترم ارائه می‌گردد.

بیانیه و چشم انداز

نخستین نشانه‌های آمدن بهار، نامحسوس و ظریف است؛ درست همان وقتی که شیشه پنجره‌هایمان یخ زده، فرآیندهایی پنهان چند سانتیمتر زیر زمین شروع به کار کرده‌اند.

دکتر مهری مهراد : «من ده سال از عمر حرفه‌ای خود را به طور جدی در طراحی و ایجاد فضایی آرام و پویا برای بیماران اورولوژی با استفاده از روش‌های نوین کسب و کار خلاقانه صرف کرده‌ام و اکنون در جایگاه یک ایرانی که در چندین کشور از جملع امارات متحده عربی، عمان، کویت، قطر، آلمان و سوییس سابقه فعالیت دارد، روش تفکری نوین در نحوه مدیریت مراکزی با استاندارد جهانی را ارائه می‌کنم. هدف این است که روشی نوین در ایجاد مراکزی مدرن، چند تخصصی و منطبق بر یافته‌های علمی و استانداردهای جهانی در ایران عزیز ایجاد کنیم تا گامی هرچند کوچک در پیشرفت این مرزوبوم برداشته باشیم.»

باتوجه به دشواری‌های تردد و جابه‌جايی دركلان شهر تهران، تسهيلاتي فراهم كرده ايم كه مشكلات اورولوژي، اوروژنیوكولوژی و نورويورولوژی به ويژه در كسانی كه دچار كمبود وقت هستند به سرعت و با يك بار مراجعه تشخيص داده و مراحل درمان آغاز شود.

به عنوان نخستين مركز فوق تخصصي با شعار “هوشمندانه سلامت باش” هدف ما اینست که با يك بار مراجعه از سلامت اورولوژي خود آگاه شويد

فرهنگ‌سازی چكاپ اورولوژی برای همه گروه‌های سنی كلان شهر تهران و ارتقای آگاهی در اين زمينه و فرهنگ چكاپ اورولوژی برای پيشگيری از تحميل هزينه‌های كلان درمان را وظيفه خود می‌دانيم زيرا پيشگيری بهتر از درمان است.

خدمات متمایز و بین‌المللی

تجميع کلیه خدمات تشخیص و درمانی به صورت متمرکز، ویژگی ممتاز این مرکز است به طوریکه بيمار در یکبار مراجعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و کادری مجرب، در محیطی شایسته، تحت تشخيص و درمان قرار می‌گيرد.
مركز فوق تخصصی دكتر مهری مهراد “تنها مركز درمانی خصوصی اورولوژی جامع در منطقه ۱ تهران” است كه هم اكنون خدمات فوق تخصصی خود را در سطح خاورميانه عرضه می‌کند. موقعيت ممتاز جغرافيایی اين مركز موجب شده، مخاطبان بسياری، از چهره‌های سرشناس و افراد موفق در عرصه‌های مختلف هنری، تجاری و مديريتی، آن را برای دریافت خدمات مشاوره‌ای و درمانی برگزينند.
كليه تجهيزات مورد نياز، از معتبرترين برندها و كمپانی‌ها در اين مركز مجتمع شده تا در كمترين زمان بهترين كيفيت ارائه خدمات به بيماران صورت پذيرد.
از ديگر ويژگی‌های اين مركز مجهز بودن به سامانه HIS و پرونده سلامت الكترونيكی بيماران است كه محدوديت‌های زمان و مكان را كنار گذارده، بيماران و مخاطبان اين مركز در هر زمانی و از هر مكانی با پزشك خود در ارتباط بوده و ضمن دسترسي ۲۴ ساعته به پزشك و مشاوران سلامت اين مركز از طريق CRM از امكان نوبت دهی، پرسش و پاسخ، مشاوره، نظرسنجی، مشاهده پرونده و پیگیری روند درمان برخوردار شده‌اند.

  • كاهش هزينه‌های درمان
  • كاهش هزينه‌های اياب و ذهاب
  • كاهش مشقت همراهان بيمار
  • سهولت در فالوآپ و پيگيری درمان
  • اراتباط مستمر بين پزشك و بيمار تا حصول درمان
  • در دسترس بودن ۷/۲۴
  • در دسترس بودن در شرايط بحران
دپارتمان‌ها

این مجموعه شامل دپارتمان‌های متعدد به شرح زیر است:

  • دپارتمان اورولوژی
  • دپارتمان تشخیص و درمان مشکلات نورويورولوژي و مثانه نوروژنيك
  • دپارتمان اختلالات ادراری
  • دپارتمان فیزیوتراپی‌های کف لگن
  • دپارتمان مشکلات‌جنسی آقایان
  • دپارتمان مشکلات‌جنسی خانم‌ها
  • دپارتمان لیزر مونالیزا

موسس

دکتر مهری مهراد، اورولوژیست فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای تخصص اورولوژی در بیمارستان هاشمی‌نژاد و رتبه برتر برد اورولوژی و فلوشیپ در آلمان و سوئیس است.
وی سپس فلوشیپ خود را در رشته اورولوژی و اختلالات ادراری از دانشگاه برلین اخذ كرده و هم اکنون با سِمت جراح و فوق تخصص مثانه در بیمارستان‌های پارس و جم مشغول فعالیت حرفه‌ای است.

موسس