تهران، خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پلاک ۱۰۰، واحد ۱۰۲
روزهای زوج از ۱۴:۰۰ تا ۲۰:۰۰

مطب اورولوژی و درمان اختلالات ادراری دکتر مهری مهراد

از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه بی‌اختیاری ادراری، چکاپ‌های اورولوژی، اختلالات مثانه عصبی و بیماری‌های اورولوژیک آغاز کرد و اکنون این فعالیت‌ها گسترش یافته و در زمینه درمان اختلالات ادراری، بیماری‌های پروستات، اختلالات جنسی، جراحی‌های ترمیمی دستگاه تناسلی زنان، سرطان‌ها، لیزرهای ترمیمی، تشخیص و درمان مننگوسل و میلومننگوسل و مثانه نوروژنیک و چکاپ‌های قبل از ازدواج انجام می‌گیرد. در این مطب پس از ۱۵ سال فعالیت بیش از ۱۳.۰۰۰ بیمار از سراسر کشور و کشورهای همسایه، تحت تشخیص و درمان قرار گرفته‌اند و تجمیع کلیه خدمات تشخیص و درمانی به صورت متمرکز در یک زمان و یک مکان، ویژگی ممتاز این مرکز بوده است، به‌طوریکه بیمار با یکبار مراجعه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و کادری مجرب، تحت تشخیص و درمان قرار می‌گیرد.

چرا مرکز اورولوژی مهراد؟

در یک مکان، در یک زمان

در مطب اورولوژی دکتر مهری مهراد مهراد بیمار با یکبار مراجعه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت کامل خدمات تشخیصی و درمانی را دریافت خواهد کرد.

کلیه خدمات تشخیص و درمانی

در مطب اورولوژی دکتر مهری مهراد مفتخریم کلیه خدمات تشخیص و درمانی را به مراجعین عزیز با بالاترین سطح کیفی ارائه می‌کنیم و بیمار در یک روز به نتیجه خواهد رسید.

مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی

در مطب اورولوژی دکتر مهری مهراد وجود جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی به بیمار و کادر درمانی کمک می‌کند تا در سریعترین زمان فرایند تشخیص و درمان صورت پذیرد.

کادر درمانی مجرب

در مطب اورولوژی دکتر مهری مهراد با همکاری کادر درمانی پرستاری و بهیاری با کیفیت‌ترین سرویس به مراجعین محترم ارائه می‌گردد.

موسس

دکتر مهری مهراد، اورولوژیست فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای تخصص اورولوژی در بیمارستان هاشمی‌نژاد و رتبه برتر برد اورولوژی و فلوشیپ در آلمان و سوئیس است.
وی سپس فلوشیپ خود را در رشته اورولوژی و اختلالات ادراری از دانشگاه برلین اخذ كرده و هم اکنون با سِمت جراح و فوق تخصص مثانه در بیمارستان‌های پارس و جم مشغول فعالیت حرفه‌ای است.

جهت دریافت نوبت از متخصصین مجموعه، با ما در تماس باشید.

با چکاپ منظم اورولوژی از بروز فاجعه جلوگیری کنید!